U prostorijama State otvoren je novi CATI centar
CATI – Computer Assisted Telephone Interwue
CATI tehnologija omogućava telefonsko anketiranje. Ovaj vid anketiranja nailazi na sve veću primenu, ponajviše zbog manjih troškova istraživanja i veće brzine prikupljanja podataka.
Telefonske ankete imaju široku primenu kao metoda prikupljanja primarnih podataka. Posebno važno mesto ima u početnim fazama velikih istraživačkih projekata, u fazi definisanja problema, izradi i testiranju instrumentarija za prikupljanje podataka, kao i u test fazi (pilot projekat).
U praksi se najčešće primenjuje projektni pristup istraživanjima. U zavisnosti od definisanih problema, razlikuju se i vidovi istraživanja.
1
Formulisanje problema i zahteva
2
Predstavljanje problema
3
Preciziranje ponude
4
Sprovođenje istraživanja
5
Obrada podataka i analiza
6
Izveštaj
7
Prezentacija
Prirodna težnja kompanija jeste da povećavaju profit. Marketing kao poslovna funkcija ima zadatak upravo da integriše ukupne napore zaposlenih u svim sektorima i sublimira ih u poruke kojima kompanija komunicira sa okruženjem.
S obzirom na snagu medija koji su neizostavni u toj komunikaciji, nameće se pojam društvene odgovornosti kao ultimatum vremena u kom živimo.
Odgovornost tržišno orijentisanih kompanija i njihovih zaposlenih jeste da stalno uče, kako bi svoj posao obavljali na delotvorniji i efikasniji način.
Ovo čini tržišta konkurentnijim, živote pojedinaca produktivnijim i štedi ograničene resurse koje treba sačuvati za naredne generacije.
Na svim poljima ljudskog angažovanja, za pojedina postoji i fizička i mentalna granica koju može dostići. Ukoliko se povećavaju veličina i složenost aktivnosti u koju je individua uključena, onda pojedinci moraju da se združe kako bi uspeli da zajedničkim snagama obave ono što ne bi mogli ako nastave da rade nezavisno jedni od drugih; oni tako čine organizaciju.
Te organizacije postoje u umetnosti, nauci, oružanim snagama, industriji, trgovini, finansijama i u neprofitnim organizacijama, i njihov sastav broji od dva do, teoretski, beskonačno mnogo članova. Ipak, jedan je faktor zajednički za sve te organizacije: ma koji krajnji rezultat tražile, ako neće da se brzo pretvore u anarhističnu zbrku, njih mora neko da vodi, da njima upravlja i rukovodi. Različitim kostima koje čine kostur i mišićima (pojedinca) potreban je zajednički centralni nervni sistem (menadžment) koji će kontrolisati i voditi naizgled odvojene telesne (organizacione) delove u cilju postizanja nekog namernog cilja.