Istraživanje tržišta predstavlja sistemsko planiranje, praćenje, prikupljanje, analiza i izveštavanje o podacima i nalazima
NASTAVAK...Istraživanje javnog mnjenja predstavlja veoma kompleksno istrživanje čiji se rezultati projektuju na kompletnu populaciju.
NASTAVAK...Desk istraživanja predstavljaju analizu dokumentacionih izvora - eksternih i internih.
NASTAVAK...U prostorijama State otvoren je novi CATI centar
CATI – Computer Assisted Telephone Interwue
CATI tehnologija omogućava telefonsko anketiranje. Ovaj vid anketiranja nailazi na sve veću primenu, ponajviše zbog manjih troškova istraživanja i veće brzine prikupljanja podataka.
Telefonske ankete imaju široku primenu kao metoda prikupljanja primarnih podataka. Posebno važno mesto ima u početnim fazama velikih istraživačkih projekata, u fazi definisanja problema, izradi i testiranju instrumentarija za prikupljanje podataka, kao i u test fazi (pilot projekat).
NastavakU praksi se najčešće primenjuje projektni pristup istraživanjima. U zavisnosti od definisanih problema, razlikuju se i vidovi istraživanja.
1
Formulisanje problema i zahteva
2
Predstavljanje problema
3
Preciziranje ponude
4
Sprovođenje istraživanja
5
Obrada podataka i analiza
6
Izveštaj
7
Prezentacija
Na svim poljima ljudskog angažovanja, za pojedina postoji i fizička i mentalna granica koju može dostići. Ukoliko se povećavaju veličina i složenost aktivnosti u koju je individua uključena, onda pojedinci moraju da se združe kako bi uspeli da zajedničkim snagama obave ono što ne bi mogli ako nastave da rade nezavisno jedni od drugih; oni tako čine organizaciju.
Te organizacije postoje u umetnosti, nauci, oružanim snagama, industriji, trgovini, finansijama i u neprofitnim organizacijama, i njihov sastav broji od dva do, teoretski, beskonačno mnogo članova. Ipak, jedan je faktor zajednički za sve te organizacije: ma koji krajnji rezultat tražile, ako neće da se brzo pretvore u anarhističnu zbrku, njih mora neko da vodi, da njima upravlja i rukovodi. Različitim kostima koje čine kostur i mišićima (pojedinca) potreban je zajednički centralni nervni sistem (menadžment) koji će kontrolisati i voditi naizgled odvojene telesne (organizacione) delove u cilju postizanja nekog namernog cilja.
Prirodna težnja kompanija jeste da povećavaju profit. Marketing kao poslovna funkcija ima zadatak upravo da integriše ukupne napore zaposlenih u svim sektorima i sublimira ih u poruke kojima kompanija komunicira sa okruženjem.
S obzirom na snagu medija koji su neizostavni u toj komunikaciji, nameće se pojam društvene odgovornosti kao ultimatum vremena u kom živimo.
Odgovornost tržišno orijentisanih kompanija i njihovih zaposlenih jeste da stalno uče, kako bi svoj posao obavljali na delotvorniji i efikasniji način.
Ovo čini tržišta konkurentnijim, živote pojedinaca produktivnijim i štedi ograničene resurse koje treba sačuvati za naredne generacije.
Stata.rs predstavlja agenciju za istraživanje tržišta i javnog mnjenja.
U radu se rukovodimo dokazanom višegodišnjom stručnošću, uz odgovoran, efikasan, inovativan i prijateljski pristup.
Naš primarni cilj je uspostavljanje i održavanje dugoročnog partnerstva, uzajamnog razumevanja i saradnje sa klijentima i saradnicima na obostrano zadovoljstvo.
Naša vizija je usmerena je ka daljem razvoju Stata.rs kao pouzdanog, efikasnog i odgovornog partnera na polju istraživanja, kao i usavršavanju i implementaciji novih istraživačkih metoda.
Sa svim sadašnjim i budućim klijentima sarađujemo na obostrano zadovoljstvo.