Proces istraživanja marketinga


Na svim poljima ljudskog angažovanja, za pojedina postoji i fizička i mentalna granica koju može dostići. Ukoliko se povećavaju veličina i složenost aktivnosti u koju je individua uključena, onda pojedinci moraju da se združe kako bi uspeli da zajedničkim snagama obave ono što ne bi mogli ako nastave da rade nezavisno jedni od drugih; oni tako čine organizaciju.

Te organizacije postoje u umetnosti, nauci, oružanim snagama, industriji, trgovini, finansijama i u neprofitnim organizacijama, i njihov sastav broji od dva do, teoretski, beskonačno mnogo članova. Ipak, jedan je faktor zajednički za sve te organizacije: ma koji krajnji rezultat tražile, ako neće da se brzo pretvore u anarhističnu zbrku, njih mora neko da vodi, da njima upravlja i rukovodi. Različitim kostima koje čine kostur i mišićima (pojedinca) potreban je zajednički centralni nervni sistem (menadžment) koji će kontrolisati i voditi naizgled odvojene telesne (organizacione) delove u cilju postizanja nekog namernog cilja.